Kangasmetsän koulu istutti kouluvuoden alussa 100- vuotiaan Suomen kunniaksi koulun piha-alueelle männyntaimen. Puuksi valittiin mänty Kankaanpään vaakunan mukaan. Tilaisuudessa oli mukana koko koulu ja oppilaskunnan hallituksen jäsenet Laura Ihanamäki ja Ida-Maria Perähannu saivat kunnian istuttaa männyn. Mänty saa viereensä vielä muistolaatan, joka muistuttaa tapahtumasta ja Suomen itsenäisyyden juhlavuodesta.
Info
Luetuimmat uutiset
Kangasmetsän kevätjuhla – Näytönpaikka 2026
57
Kangasmetsän koulun kevätjuhlaa vietettiin 13.5.2026 Näytönpaikka-tapahtuman muodossa. Oppilaat olivat suunnitelleet ja harjoitelleet omia esityksiään, jotka saivat kantaesityksen koko koulun tapahtumassa. Valtavan rohkeita ja taitavia nuoria! Tuomaristossa vaikutti tänä vuonna Marja, Merja, Erik ja Eve. Kiitos tuomaristolle! Tapahtuman juonsi nokkela ja sanojen taituri Leo!
Palkitsemisia
32
Kangasmetsän väki kokoontui 27.5. palkitsemaan maratonin juosseet koululaiset, maratonarvonnassa voittaneet, välituntipelien voittajaluokat sekä lukudiplomien suorittajat.
Hyvää kesää!
3
Onnea kaikille 6.lk ja 9.lk päättäville Kangasmetsän oppilaille! Uusi lukukausi alkaa to 13.8.2026. Rentouttavaa kesää kaikille! T: Kangasmetsän väki




