Taito- ja taideaineiden arviointi Kangasmetsän koulussa

10 erinomainen:
oppilaalla on oppiaineeseen liittyvä erityislahjakkuus
oppilas suunnittelee, toteuttaa ja arvioi työtään itsenäisesti
arvostaa omaa ja toisen työtä
asennoituminen oppiainetta ja toisia kohtaan myönteisen aktiivista
tuotos erinomainen
9 kiitettävä:
oppilas suunnittelee, toteuttaa ja arvioi työtään melko itsenäisesti
arvostaa omaa ja toisen työtä
asennoituminen oppiainetta ja toisia kohtaan myönteistä
tuotos hyvä ja siisti
8 hyvä:
oppilas suunnittelee, toteuttaa ja arvioi työtään opettajan avustuksella
arvostaa omaa työtään
asennoituminen oppiainetta ja toisia kohtaan myönteistä
tuotos hyvä
7 tyydyttävä:
oppilas tarvitsee opettajan apua työn suunnittelussa, toteutuksessa ja arvioinnissa
noudattaa ohjeita vaihtelevasti
ei häiritse toisten työrauhaa
saa työn valmiiksi
tuotos tyydyttävä
6 kohtalainen:
työn toteutus ja suunnittelu ei kiinnosta
ohjeiden noudattaminen puutteellista
häiritsee toisten työrauhaa
opettaja joutuu usein puuttumaan työskentelyyn
tuotos keskeneräinen
5 välttävä:
työn toteutus ja suunnittelu ei kiinnosta
ohjeiden noudattaminen heikkoa
häiritsee toisten työrauhaa
opettaja joutuu jatkuvasti puuttumaan työskentelyyn
työt eivät valmistu
4 hylätty:
työn suunnittelu ja toteutus ei kiinnosta
työt eivät valmistu
ei käy oppitunneilla

<- Takaisin